Sunday, August 5, 2012

Kruidvat cleansing milk en lotion voor een normale tot gemengde huid + Hydro-dagcrème.


Huidverzorging is voor mij de belangrijkste stap in mijn ochtend en avondroutine.
Ik kan je zo ook met 100% zeggen, als je je huid niet goed reinigt en verzorgt met de juiste
producten dan je huid er niet zo goed zal uit zien. En dat je make-up er dan ook niet mooi uit zal
zien. En zo ook niet lang blijft zitten. Eigenlijk is het een beetje als een schilder. Die begint ook
altijd op een schoon canvas om een mooi resultaat te krijgen.


Voor ik naar Spanje vertrok had ik echt nood aan verandering in mijn gelaatsverzorging routine.
Tot voor ik deze producten gebruikte, gebruiktte ik altijd de komkommerlijn van The Body Shop.
Die had echt heel veel goeds gedaan voor mijn huid. Maar ik had gewoon zin in verandering.
De flessen van TBS zijn nog niet op dus als ik het een dagje anders wil grijp ik meteen naar hen.

Toen ik zin had in verandering dacht ik meteen een de huidverzorgingslijnen van Kruidvat.
Ik gebruik namelijk al een tijd de cleansing milk en lotion van de ultra sensitive skin lijn. En die
doen mijn huid heel erg veel goeds, en zeker voor in de avond als mijn huidje extra veel
verzorging nodig heeft. Dus dacht ik er meteen aan om een iets minder verzorgende lijn te nemen.
Mijn oog viel meteen op de vocht inbrengde lijn met Aloë Vera. Dat was wel iets vooor mij dacht ik.

Na een dikke maand elke morgen deze reinigingsmethode gebruikt te hebben kan ik je zeggen dat
ik hier heel tevreden over ben. Er zijn een paar dingen die ik niet echt kunnen vind. Maar daar kom
ik later in deze review zeker nog op terug. Ook op de Hydro-dagcrème komen we later in terug.

De cleansing milk.

De Cleansing milk heeft zoals een normale reiningsmelk een vrij lopende substantie, en ruikt fris.
Maar hij heeft toch ook een beetje dat chemische in zich, dat is al een jammer iets.
Ik doe hem altijd op een wattenschijfje en smeer over mijn gezicht. Met een ander wattenschijfje,
haal ik het er weer af. En je voelt wel dat het iets doet met je huid, en dat vind ik wel iets dat kan.
Soms kan het zelfs goed voelen. Maar het voelt niet alsof er nog een laagje op je gezicht ligt.

De cleansing lotion.

De lotion is voor mij een afknapper. In het voorpraatje dacht je misschien van niet.
Maar hij zou vocht inbrengt zijn en zeer hydraterend. Nee, echt niet. Als ik je kan vertellen dat
het tweede ingrediënt Alcohol Denat is weet je al genoeg denk ik. Na dat ik dit artikel geschreven
heb gooi ik hem regelrecht in de vuilbak. Of ik vraag aan mijn nichten of zij misschien last hebben
van een vette huid. Zodat deze de glans wegneemt. Want mijn huid was na één minuut helemaal
uitgedroogd. Maar volgens mij is hij zeker fijn voor iemand met een vette huid.


Hydro-dagcrème.

De dagcrème is zeker fijn. Ik gebruik hem regelmatig maar wissel nog af met mijn dagcrème van
yves rocher. Het jammere is dat je voelt dat er iets op je gezicht hebt. En dat is meestal een nadeel
maar ik vind dat niet zo erg. Je voelt dat het product in je huid trekt, en dat je huid word
gehydrateerd. Ook voel je na een tijdje dat je huid voller en dikker word. Door het vocht dat in je
huid trekt.

Al bij al ben ik wel tevreden over deze producten alleen de lotion is voor mij een grote tegenvaller.
Normaal ben ik steeds tevreden over alle producten. Jammer genoeg deze keer niet.
Deze lotion kan wel goed zijn voor mensen met een vette huid.

Deze producten zijn allemaal verkrijgbaar bij kruidvat. En ze kosten allemaal rond de €5 .

No comments:

Post a Comment